عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود









نظر شما درباره این وبلاگ و مطالب ان چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 1233
بازدید ماه : 4269
بازدید کل : 136239
تعداد مطالب : 327
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites! A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

بی تردید همه چیز از آن روز شروع شد.

روزی که سخنـرانیِ او در مؤسسه ی فرهنگی موعود برای نخستین بار به مراکـز پخش سی دی راه پیدا کرد.

شاید همین، اولین شوکِ نیرومنـد بـود به ذهن دانشجویانی که تمام اطلاعاتـشان از «صهیونیست» تماشای سریال ظهور بـود و چند مستـند تکراری سیما.

شنیدن نام «علی اکبر رائـفی پور» ناخودآگاه ذهن آدم را به سوی سخنرانیِ پرآوازه اش یعنی «فراماسونری؛ دجّال آخرالزمـان» می برَد.

تو گویی هیچ پژوهشگری قادر نـبود به جذابـیت و شیوایی بـیانِ او این دیدگـاه را در جامعه مطرح کند و تعداد بی شماری از دانشجویان را با خـود همراه.

با حضور در همایش هایش می فهمی که جوانِ دغدغه مند و در عین حال سخنـوری است.

زیاد خوانده و وقـت تلف نکرده، روی هدفش مصمم و متمرکز است.

شاید خیلی خوش اخلاق هم به نظر بیاید.

به هر صورت، مخالفـانش که در رسانه های آن سوی آب، وی را بارها متـهم به دروغ پراکنی کرده اند، نــیز ناچار به اعتراف هستند که رائـفی پور در اجرای هدف والای خود تا حدود زیادی موفق بوده است.

چرا که او درست زمانی با کوله باری از تحقـیق، پا به میدان گذاشت که دیگر از جذابـیتِ چهره ی تکراری کارشناسان دیـنی مشهور برای نسل جدید کاسته شده بود.

نسلی که بیش از هر نسل دیگری، محصور بازیِ حزب ها و فرقه های گوناگون می بود.

شاید جوانانِ این نسل، بی آن که بدانند در پـی شخصیتی متـفاوت بودند که دغدغه های دیـنی آنها را به زبان خودشان بازگو کنـد.

و به رسم عادت دیریـنه، پای صحبـت هایش چُرت نزنند!

رائـفی با 307 جلسه سخنرانی در کمتر از نه ماه، در ردیفِ پرکار ترین افراد در حوزه ی معرفی جریانات انحرافی قرار گرفت.

اما آنچه او را از دیگران متـمایز می ساخت، پرده برداری های بی بـدیلش از مسائلی همچـون «کابالا»، «آبلیسک» ، «وارون نگاری موسیقی» ، «شرطی سازی» و دیگر مسائل مهم  ِ هرگز افشاء نشده در سطح جامعه بود.

پس از آن که موضوع «دشمن شناسی» مورد اقبال عمومی قرار گرفت، خط مشی سخنرانی های او تغییر کرد و نوبـت رسید به «دین شناسی».

شاید از این طریـق می شد جوابی برای تمام سوالاتِ بی جواب مخاطبـین، حاصل از همایش های قبل پـیدا کرد.

گرچه این روز ها جای علی اکبر رائفی پور روی کرسی های تلویزیون داخلی ایـران همچنان خالی است اما او با وجود شرایط و امکانات محـدود در پرورش «علی اکبر» های دیگری برای جنگ نـرم باری سنگین را به دوش می کشد و به قول خودش به آنها ماهیگیری می آموزد نه ماهی خوردن.

شكی نيست كه بـخشی از علل عدم حضور رائـفی در رسانه ی به اصطلاح ملی، ناشی از فاصله ی فکـری او با ساير رقيـبانش است.

آقای رائـفی عزیز! من امروز نه به عنـوان یک دانشجو، نه به عنوان هوادار جناحی خاص، نه به عنوان کسی که همواره آموزه هایـتان را رصد می کند؛ بلکه تـنها و تنها به عنوان یک جوان مسلمان ایرانی زحمات بی دریغـتان طی سال های اخیر را صمیمانه می ستایم.

ممنـونم که این گونه دانش خود را دست به دست کرده اید و بـذر امید و آرمان گرایی را در دل اکثر جوانـانِ این مرز و بـوم زنده.

در پایان این یادداشت... چه دعایی کنـمت بهتـر از این که خدا پنجره ی باز اتاقـت باشد؟!

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites! A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

:: موضوعات مرتبط: سیاسی , اخبار جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : مهدی محمدی
ت : دو شنبه 28 فروردين 1391

 

امام از کجا وقت ظهور را می فهمد؟

 

اگر گفته می شود که از جانب خداوند به او اطلاع داده می شود معنایش این است که به امام زمان(عج) نیز مانند پیامبران وحی می شود و در نتیجه بین امام زمان (عج) هیچ فرقی با پیغمبران نیست؟

پاسخ این است که اولا از روایات در ابواب مختلف امامت استفاده می شود که امام زمان(عج) با عالم غیب در ارتباط است و در مواقع نیاز حقایق را دریافت می کند و در بعضی از روایات وارد شده که امام صدای مَلک را می شنود ولی او را نمی بیند.

طبق روایات ابوالجارود می گوید که به امام باقر(ع) عرض کردم که از احوالات فرزندت صاحب الامر(عج) مارا خبر ده.

فرمود : شبانگاه از بیمناک ترین مردم باشد لکن صبحگاه از ایمن ترین مردم گردد. برنامه کارش شبانه روز به وی وحی می شود .

عرض کردم به او وحی می شود؟

فرمودند: وحی می شود اما وحی پیغمبری نیست بلکه مانند وحی است که به مریم دختر عمران ، و به مادر موسی (ع) و به زنبور عسل نسبت داده شده است. ای ابوالجارود! قائم آل محمد(عج) از مریم و مادر موسی و زنبور عسل در نزد خداوند گرامی تر است.

به هر حال از این روایات و احادیث استفاده می شود که بر وجود مقدس امام زمان (عج) وحی و الهام می شود لکن فرق بین امام و پیغمبر نیز محفوظ است.  زیرا پیغمبر مشرع است و قوانین شرع به او وحی می شود برخلاف امام که قوانین و مقررات دینی به او وحی نمی شود و فقط در برابر آنها نقش محافظ را داراست.

ثانیا ممکن است گفته شود که پیامبر (ص) از طریق ائمه (ع) به حضرت مهدی خبر داده است ولو حدوث حوادث معینی را از علائم و قرائن فرارسیدن ظهور معرفی نموده و امام زمان(عج) در انتظار ظهور آن علائم است .   مثلا پیامبر (ص) فرمود : وقتی موقع ظهور فرا رسید خداوند پرچم و شمشیر آن حضرت را به صدا در آورده می گوید: ای دوست خدا به پاخیز و دشمنان خدا را به قتل برسان.

یکی از شواهد احتمال دوم این است که روایاتی دلالت دارد بر اینکه برنامه و دستور العمل تمام امامان (ع) مهر کرده از جانب پروردگار عالم به پیامبر اکرم (ع) نازل شده و پیامبر (ص) آن را به امام علی(ع) تحویل داد و امام علی (ع) در زمان خلافت صحیفه خود را گشود و بر طبق آن عمل کرد و بعد آن را به امام حسن (ع) تحویل داد . به همین کیفیت نوبت به هر امامی که رسید مهر نامه خویش گشوده و بر طبق آن عمل کرد .اکنون نیز برنامه کار و دستور العمل امام زمان (عج) در دست مبارکشان می باشد.1

 

تمام احتمالات فوق را می توان متصور بود اما لازم به ذکر است که در بعضی از مکاشفات اولیاء خدا ، خبر ساختن ، امام از طریق ذوالفقار و پرچم بیشتر تاکید شده است.

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites! A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
ن : مهدی محمدی
ت : دو شنبه 28 فروردين 1391

اولین نماینده رسمی سازمان سیا در هالیوود 

 

 

 

 

«چیس براندون» با حدود ۴ دهه سابقه کار در سازمان سیا اولین نماینده این سازمان در هالیوود بود.

به گزارش فارس، سازمان سیا از همان ابتدا به دنبال راهی بود تا بتواند همان‌گونه که در سایت خود نیز نوشته به مخاطبان القاء کند که رهبران جامعه بدون این سازمان نمی‌توانند از ملت محافظت کنند، بنابراین همواره به دنبال این بود تا به طرق مختلف با روسا و افراد بانفوذ هالیوود ارتباط برقرار کند.

روزنامه گاردین در مطلبی تحت عنوان «پیشنهادی که آن‌ها (هالیوودی‌ها) نمی‌توانند رد کنند» می‌نویسد:

هر کسی که فیلم‌های هالیوودی، از فیلم‌های جاسوسی پس از جنگ «آلفرد هیچکاک» گرفته تا «پرده پاره» او در سال ۱۹۶۶ را تماشا کند، به خوبی می‌داند که هالیوود فریفته ژانر «جاسوسی» است ولی تنها عده کمی‌ می‌دانند که سازمان سیا؛ از دهه ۷۰ در فیلم‌هایی چون «سه روز کندور» و تا به امروز در فیلم‌هایی چون «هویت بورن» و «لاشه دروغ‌ها» حضوری غیر قابل کنترل داشته است.

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites! A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: هالیوود , سیا , سازمان , نهاد , نماینده , اولین ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : مهدی محمدی
ت : دو شنبه 28 فروردين 1391

کمپانی اسلحه سازی لاکهید مارتین آمریکا اعلام کرد

 

یک کمپانی عمده اسلحه سازی در آمریکا اعلام کرد که انتظار دارد با افزایش تنش ها با ایران تسلیحات بیشتری به کشورهای عرب همسایه ایران بفروشد.

به گزارش عصر ایران " دنیس کوین " نایب رییس برنامه دفاع موشکی کمپانی اسلحه سازی " لاکهید مارتین " آمریکا ضمن اعلام این موضوع افزود که انتظار می رود تنش با ایران فروش سیستم های ضد موشکی به کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس را تسریع کند.

این مقام کمپانی آمریکایی افزود : در دسامبر سال گذشته میلادی کمپانی لاکهید مارتین قرار داد 3.6 میلیارد دلاری با امارات متحده عربی برای فروش سیستم ضد موشکی " تاد " به این کشور منعقد کرد و در حال حاضر نیز برای عقد قرار دادهای مشابه با دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مشغول گفتگو هستیم."

کوین که در جریان یک کنفرانس خبری در ابوظبی سخن می گفت ، افزود : " با دیگر کشورهای عربی در سطح دولت  به دولت مشغول گفتگو هستیم و همه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس تمایل خود را برای خرید سیستم ضد موشکی تاد اعلام کرده اند.

گفتنی است امارات متحده عربی نخستین کشور خارجی بود که قرار داد خرید سیستم ضد موشک بالستیک (تاد =THAAD) را با آمریکا به امضا رساند . این سیستم ضد موشکی قابلیت هدف قرار دادن موشک های بالستیک کوتاه و میان برد در فضای جو و ماورای آن را دارد.

دنیس کوین افزود که کمپانی لاکهید مارتین در نظر دارد از فروش سیستم تاد به امارات به عنوان سنگ بنایی برای فروش این سیستم به دیگر کشورهای عربی منطقه استفاده کند.

وی افزود : " من نمی توانم بگویم کشور بعدی دریافت کننده سیستم تاد کیست اما به موازات گسترش تهدید ها در منطقه فرصت های بیشتری برای عرضه قابلیت های دفاعی مان به کشورهای منطقه وجود خواهد داشت.

 

موشک تاد


کوین ابراز امیدواری کرد که بهبود چشمگیر روابط میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس به استقرار یک سیستم جامع و فراگیر ضد موشکی در میان این کشورها بینجامد.

گفتنی است در دو سال گذشته کمپانی لاکهید مارتین قرار دادهای بزرگی را با برخی کشورهای عربی منطقه به امضا رسانده است که قرار داد 1.7 میلیارد دلاری برای ارتقای سیستم موشک های پاتریوت عربستان و نیز قرار داد 900 میلیون دلاری فروش 209 موشک پیشرفته پاتریوت به کویت از جمله این قرار دادها است .

در سال 2011 نیز دولت اوباما مجوز فروش دهها جنگنده فوق پیشرفته اف 15 آمریکایی به عربستان به ارزش تقریبی 30 میلیارد دلار را از کنگره دریافت کرد . این قرار داد بزرگ ترین قرار داد تاریخ نظامی آمریکا با یک کشور خارجی محسوب می شود.

عربستان متعهد شده تا 15 سال آینده در مجموع 60 میلیارد دلار از آمریکا سلاح بخرد که خرید هواپیماهای اف 15 به همراه 3 نوع هلی کوپتر و موشک های پیشرفته از جمله این اقلام نظامی است که کمپانی لاکهید مارتین نقشی محوری در تامین و تولید این اقلام نظامی خواهد داشت.

 

منبع : موعود

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites! A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

:: موضوعات مرتبط: سیاسی , اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: نظام , سلاح , امریکا , اسلحه , بمب , موشک , جنگ , ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : مهدی محمدی
ت : دو شنبه 28 فروردين 1391

اوج خرافه‌پرستی در شیراز

به گزارش بی باک، منطقه‌ای مشهور به «آبادعلی» در کوه‌های مشرف به بلوار چمران شیراز سه‌شنبه‌های اول هر سال شاهد حضور جمعی از مردم با عقاید خاص است که برای برآورده شده حاجات خود در این مکان جمع می‌شوند و آداب و رسوم عجیب و غریبی را به جای می‌آورند! شیرازنا نوشت: اوج خرافه‌گرایی و درویش‌ مسلکی این عده تا جایی است که یک درویش را واسطه‌ی حاجات خود و خدا قرار می‌دهند و با کشیدن حاجات خود بر روی زمین و سنگ، هفت مرتبه دور زدن به دور تپه‌ای در این منطقه، روشن کردن شمع و بستن پارچه‌ی سبز به درختان و … به دنبال برآورده شدن حاجات خود هستند.

ماجرای «عارف عابد علی» و منطقه «آبادعلی»!


این افراد معتقدند در زمان‌های دور شخصی که شغلش چوپانی بوده گوسفندان مردم را برای چرا به این منطقه می‌آورد اما گوسفندانش گم می‌شوند و برای پیدا شدن گوسفندان اعمالی را انجام می‌دهد که سرانجام منجر به پیدا شدن گوسفندان می‌شود!

A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites! A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

:: موضوعات مرتبط: سیاسی , مذهبی , عمومي , ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
ن : مهدی محمدی
ت : دو شنبه 28 فروردين 1391
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->