صدای باران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود









نظر شما درباره این وبلاگ و مطالب ان چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 4350
بازدید کل : 136320
تعداد مطالب : 327
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1



A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites! A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

منتظر نباش که شبی بشنوی

 

   از این دلبستگی های ساده، دل بریده ام!

 

   که عزیز بارانی ام را،در جاده ای جا گذاشتم!

 

   یا در آسمان، به ستاره ی دیگری سلام کردم!

 

   توقعی از تو ندارم!

 

   اگر دوست نداری، در همان دامنه ی دور دریا بمان!

 

   هر جور تو راحتی! باران زده ی من!

 

   همین سوسوی تو، از آن سوی پرده ی دوری

 

   برای روشن کردن اتاق تنهاییم کافیست!

 

   من که این جا کاری نمی کنم!

 

   فقط گهگاه

 

   گمان دوست داشتنت را در دفترم حک می کنم!

 

   همین!، این کار هم که نور نمی خواهد!

 

  می دانم که به حرفهایم می خندی!

 

   حالا هنوز هم وقتی به تو فکر می کنم

 

   باران می آید!

 

   صدای باران را می شنوی ؟!



A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites! ***
A.W.Surveys - Get Paid to Review Websites!

:: موضوعات مرتبط: دلنوشته , ,
:: برچسب‌ها: صدای باران , ,
:: بازدید از این مطلب : 730
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : مهدی محمدی
ت : سه شنبه 29 مرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');